Pogoji poslovanja
1. Uvod
1.1. Predmetni Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju splošni pogoji) družbe Krštinc d.o.o., Ob Farjevcu 48, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju Družba) so sestavi del vseh pogodb, sklenjenih med D0ružbo in kupcem ali drugo osebo, ki je v pravno poslovnem odnosu z družbo. Določila teh splošnih pogojev se uporabljajo tudi za vse ponudbe, predračune, pravno poslovne izjave in druge pravno poslovne storitve, ki izhajajo iz poslovnega razmerja med Družbo in kupcem. S podpisom pogodbe ali drugačnim vstopom v pravno poslovno razmerje z Družbo, stranka v celoti soglaša in se strinja s predmetnimi splošnimi pogoji. Prav tako stranka izrecno priznava, da se za vsa pravna razmerja uporabljajo izključno pogodba in predmetni splošni pogoji ali drugi splošni pogoji Družbe. Stranka je dolžna sprejeti predmetne splošne pogoje v obliki kakršni so, če želi sodelovati in nastopati v pravno poslovnem razmerju z Družbo. Ti splošni pogoji veljajo poleg vseh ostalih predpisov, vključno s predpisi o varstvu potrošnikov. Splošni pogoji so zavezujoči v obliki in vsebini na dan sklenitve pogodbe.
1.2. Družba Krštinc d.o.o. posluje na sedežu družbe, ki je na naslovu Ob Farjevcu 48, 1000 Ljubljana
1.3. Stranka se na družbo lahko obrne preko telefona na številko 01 366 63 68 ali 041 640 864, ali elektronske pošte na naslov servis@krstinc.si
1.4. Ti splošni pogoji predstavljajo pogodbo oz. sestavni del pogodb (dogovorov), sklenjenih med stranko in Družbo in se nanašajo na vsako naročilo stranke. S podpisom pogodbe ali drugačnim vstopom v pravno poslovno razmerje z Družbo stranka v celoti soglaša in se strinja s predmetnimi splošnimi pogoji in cenikom, ki je sestavni del splošnih pogojev. Prav tako stranka izrecno priznava, da se za vsa pravna razmerja uporabljajo izključno pogodba in predmetni splošni pogoji. Stranka je dolžna sprejeti predmetne splošne pogoje v obliki kakršni so, če želi sodelovati in nastopati v pravno poslovnem razmerju z Družbo.
1.5. Ti splošni pogoji so objavljeni na spletni stani www.krstinc.si prav tako pa dostopni na sedežu Družbe, s čimer se šteje, da je stranka v celoti z njimi seznanjena.
1.6. Potrošnika splošni pogoji zavezujejo le, če je bil o njihovem obstoju pred sklenitvijo pogodbe izrecno opozorjen v pogodbi ali ponudbi, predračunu ali kjerkoli drugje na način, ki je razumljiv in dostopen potrošniku.
1.7. Splošni pogoji so zavezujoči v obliki in vsebini na dan sklenitve pogodbe. Razen kot je določeno v teh splošnih pogojih so morebitne spremembe splošnih pogojev za stranko zavezujoče od dneva, ko je stranka z njimi seznanjena.
1.8. V primeru, da bi bila posamezna določba v pogodbi ali splošnih pogojih neveljavna ali neizvedljiva ali če bi nastala pravna praznina, to ne vpliva na ostala določila v pogodbi ali splošnih pogojih pri čemer sta pogodbeni stranki soglasni, da se namesto neveljavne ali neizvedljive ali neobstoječe določbe, uporablja določba, ki je najbližja namenu ali cilju pogodbe.
2. Uporaba pojmov
2.1. Stranka (ali kupec, naročnik) je fizična ali pravna oseba, ki je v pravno poslovnem razmerju z Družbo.
2.2. Potrošnik je stranka – fizična oseba, ki je kot potrošnik opredeljena v predpisih s področja varstva potrošnikov.
2.3. Cenik je dokument v katerem so navedene cene za opravljene storitve Družbe in je tudi objavljen na spletni strani Družbe.
2.4. Ponudba je enoten izraz za ponudbo, predračun ali drugi obliko predloga za sklenitev pogodbe, ki je stranki dan s strani Družbe.
2.5. Naročilo (ali naročilnica) je dokument ali pisno/elektronsko ali drugačno obvestilo, s katerim stranka naroči storitev ali potrjuje ponudbo in/ali predračun ter sklenitev pogodbe.
2.6. Pogodba je pisni sporazum, ki je sklenjen med Družbo in stranko. Za sklenitev pogodbe se šteje tudi pisna ali ustna potrditev naročila stranke s strani Družbe. Za sklenitev pogodbe se šteje tudi ponudba ali predračun, dan s strani Družbo, ki ga stranka potrdi/sprejme. Predmetni splošni pogoji predstavljajo sestavni del pogodbe med stranko in Družbo.
2.7. Prevzemni zapisnik je dokument, ki ga izpolnita in podpišeta stranka in pooblaščena oseba Družbo po opravljenem delu slednje.
2.8. Delovni čas Družbe je od 8.00 in 15.30 uro med delovniki. Delo izven delovnega časa se lahko opravlja po predhodnem izrecnem dogovoru in ob upoštevanju cenika Družbe za delo izven delovnega časa.
2.9. Nujna – urgentna dela so dela, ki se izvajajo izven rednega in/ali izrednega delovnega časa in sicer ob sobotah, nedeljah in dela prostih dnevih, ponoči ali v drugih primerih v rednem ali izrednem delovnem času, ko stranka želi takojšno pomoč. Nujna dela se obračunajo po ceniku Družbe.
3. Opravljanje servisnih storitev
3.1. Stranka je dolžna Družbo obvestiti o vseh podatkih in dejstvih, ki so pomembni za izvedbo servisa naprave. Stranka je dolžna obvestiti Družbo zlasti o lastnostih blaga 1 , ki ne deluje in čim bolj podrobno pojasniti kakšne težave se pojavljajo pri uporabi in/delovanju blaga. Stranka mora izrecno navesti v kolikor želi, da se določena napaka ali pomanjkljivost ne odpravi, sicer se šteje, da želi, da se odpravijo vse odkrite napake/pomanjkljivosti na blagu.
3.2. Servisne storitve Družbe so vse servisne storitve, ki jih izvaja Družba in za katere se pogodbeni stranki dogovorita.
3.3. V primeru, da je Družba opravila pregled in/ali popravilo določenega blaga in je v kratkem ali krajšem časovnem obdobju stranka ugotovila, da blago (še vedno) ne deluje brezhibno, se Družba zavezuje, da bo blago ponovno pregledala in ugotovila ali gre za novo napako, ki prej še ni bila ugotovljena ali pa za odpravo napake, ki je nastala v posledici prejšnjega neustreznega popravila s strani Družbe. V primeru, da bo Družba ugotovila, da je šlo za kakršnokoli napako, ki izvira iz neustreznega predhodnega popravila bo stranki napako odpravila brezplačno oz. zgolj z zaračunanjem novih/dodatnih delov, ki bi morali biti zaračunani že pri predhodnem naročilu. Prav tako bo obračunala morebitno dodatno delo, ki bi moralo biti opravljeno ob predhodnem naročilu. Morebitno podvojeno delo, ki je nastalo kot posledica napake Družbe pa slednja ne bo zaračunala.
3.4. Družba ima izključno pravico in diskrecijo ugotavljanja in odločanja o tem ali je bila napaka storjena v njeni domeni in v kakšnem obsegu ali ne in temu primero obračunati svoje storitve. V kolikor stranka zahteva je Družba dolžna navesti transparentno specifikacijo ugotovitev in popravil po kronologiji popravil.
4. Cene in plačilni pogoji
4.1. Družba in stranka se dogovorita za ceno storitve skladno s cenikom Družbe ali skladno s ponudbo oziroma pogodbeno dogovorjeno ceno. Za vse cene, kjer ni dogovorjeno ali je upoštevan davek na dodano vrednost ali ne, se šteje da so neto cene, torej brez davka na dodano vrednost. V kolikor je v pogodbi, ponudbi ali ceniku navedena neto cena (brez upoštevanja davka na dodano vrednost), se šteje, da je tej ceni potrebno prišteti še davek na dodano vrednost, sicer pa ne.
4.2. Pri poslovanju s potrošniki se šteje, da cene, kjer ni dogovorjeno ali je upoštevan davek na dodano vrednost ali ne, vsebujejo davek na dodano vrednost.
4.3. Družba in stranka se dogovorita, da ponudba velja 15 dni od izdaje, po preteku tega roka, pa se mora izdati nova ponudba oziroma mora Družba pisno izjaviti, da je prvotna ponudba še vedno v veljavi.
4.4. Če ni drugače dogovorjeno, je predmet pogodbe potrebno plačati v …. dneh po podpisu pogodbe ali po sprejemu ponudbe, če s pogodbo ali ponudbo ni dogovorjeno kaj drugega.
4.5. V primeru, da se po potrditvi naročila s strani Družbe cena predmeta pogodbe spremeni, velja dobavna cena iz cenika, veljavnega na dan izdaje ponudbe.
4.6. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. V primeru, da je podatek o ceni napačen ali se med obdelavo naročila cene spremenijo, ima stranka pravico do odstopa od pogodbe.
4.7. Družba ima pravico od stranke zahtevati avansno plačilo ali garancijo za plačilo predmeta pogodbe (menica, izvršnica, garancija banke ali zavarovalnice in druge oblike zavarovanja). V primeru, ko plačilo predmeta pogodbe ni izvršeno v naprej (avans, predplačilo), ali je le-to plačano samo v delnem znesku se Družba zavezuje, da bo stranki izstavila račun v 8 dneh po prevzemu predmeta pogodbe, stranka pa bo račun poravnala skladno z dogovorjeno zapadlostjo dneh od prejema računa, razen če se Družba in stranka dogovorita drugače.
5. Veljavnost in uporaba splošnih pogojev
5.1. Ti pogoji so sestavni del vsake pogodbe, sklenjene z Družbo. V primeru, da pogodba ne ureja posameznega razmerja ali področja, se uporabljajo ti splošni pogoji. V primeru, da pogodba med stranko in Družbo določeno razmerje ureja drugače kot ti pogoji, veljajo določila pogodbe.
5.2. Za razlago teh prodajnih pogojev ali pogodb, sklenjenih med Družbo stranko, se uporablja izključno pravo Republike Slovenije. Pogodbeni stranki se zavežeta vse spore reševati na miren način, v primeru izčrpanja vseh izvensodnih poti za dosego sporazuma, pa je za reševanje spora pristojno stvarno in krajevno pristojno sodišče v Republiki Sloveniji po sedežu Družbe.
5.3. Ti splošni pogoji so sestavni del študije, ki je bila opravljena s strani Odvetniške pisarne Petek & Novak, d.o.o., Dunajska 51, Ljubljana za Družbo in so avtorsko delo ter predmet avtorske zaščite. Prepovedana je vsakršna zloraba, uporaba, kopiranje, reprodukcija, ali kakršnokoli druga uporaba/zloraba predmetnih splošnih pogojev za komercialne ali nekomercialne namene. Za kršitev avtorskih pravic imata tako Družba kot Odvetniška pisarna Petek & Novak, d.o.o. pravico uveljavljati vse pravice zaščite avtorskega dela pod civilno in kazensko odgovornostjo. Kršitev avtorskih pravic predstavlja kaznivo dejanje po 147. in 148. členu KZ-1 in odškodninsko odgovornost najmanj v višini običajnega avtorskega honorarja povišanega za 200 % skladno s 168. členom ZASP. V kolikor je škoda višja od ugotovljenega zneska, se presežek lahko dodatno uveljavlja.
Ljubljana, dne 15.5.2023, Krštinc d. o. o.